Jeszcze o mnie...

Zapraszam do kontaktu!
Od ponad 30 lat pracuję z dziećmi, od paru terapeutycznie.
Od paru lat też sama uczę się, szkolę, uzupełniam stare i zdobywam nowe kwalifikacje zawodowe. 💪💪💪
Nadszedł czas na formalizację mojej pracy 🫡
Wiem, że przede mną jeszcze ogromne wyzwania, ale wiem, że dam radę 👌
Bo mnie do gabinetu doprowadziła taka odwrotność zdarzeń ;)
Zwykle - kończy się studia i idzie się do pracy w zawodzie i zdobywa się doświadczenie zawodowe...
Ja - skończyłam studia, krótko pracowałam w swoim zawodzie, ale od zawsze pracowałam z dziećmi społecznie, zdobyłam doświadczenie w pozazawodowej pracy z dziećmi, zdobyłam doświadczenie życiowe, w tym wychowałam Dwójkę wspaniałych Dzieci (co umożliwiło mi zrozumienie wielu, wielu rzeczy z życia niemowląt, dzieci przedszkolnych, szkolnych, nastolatków, pełnoletnich, dorosłych). Doświadczenie zawsze przekuwałam w wiedzę, a wiedzy potrzebowałam, żeby zdobyć doświadczenie...
Nie powiem, że odkryłam powołanie, które potwierdziło mój pierwotny wybór studiów pedagogicznych (WSP)- nauczyciel, filolog, bo zawsze gdzieś to czułam, ale teraz w pełni świadomie wracam do pedagogiki, nauczycielstwa, psychologii czyli tego, co kocham najbardziej. <3
Swoją pasję już uzupełniłam i nadal uzupełniam o specjalistyczną wiedzę, bo papierki muszą być 😩
Ale najważniejsze w tej pracy jest serce, miłość, cierpliwość i zrozumienie do swoich podopiecznych!

#kochamtocorobię #pomoc #psychopedagog #terapia

 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Arteterapia - co to takiego... Moja definicja.

Słowo o mnie.

KOŁCZ.